vendredi 31 août 2018

* On se beigne *

Bonjour Mesdames!

Ces temps-ci, je souffre un peu de créativité paresseuse... alors je fais des scraplifts pour garder la main hihihi Voici mon interprétation d'un autre Scraplift Sunday chez Paper Issues. Je demeure toutefois créative avec les mots, comme en témoigne mon titre hahaha

Hello Ladies!

These days, I suffer from creativity laziness... so I do scraplifts to keep me in an arty mood LOL Here's my take on another Scraplift Sunday challenge from Paper Issues. However, my creativity with words remains active. My title is quite funny in French, but makes no sense in English. I guess that's what we call "lost in translation"...


Quelques gros plans.
A few close-up shots.





Et voici la page originale.
And here's the original LO.




Merci d'être passé!
Thanks for stopping by!

Image hébergée par servimg.com

Aucun commentaire: