mercredi 26 décembre 2012

Mes décos préférées

Joyeux Noël! Pour rester dans l'ambiance des fêtes, je vous présente aujourd'hui une page mettant en vedette mes décorations de Noël préférées.

Merry Christmas! To stay in the holliday spirit, I show you today a LO featuring my favorites Christmas decorations.


Dû au mauvais éclairage, les pierres ressortent un peu bleu, mais elles sont du même vert que les arabesques.

Due to poor lightning, the jewels appear to be bluish, but they're actually the same green as the swirls.


My journaling says why these are my favorites decorations in our Christmas Tree. The 2 babies represent my daughters and I just think the gingerbread (as well as its 19 fellows in the tree) is cute.

Je me suis inspirée du croquis 239 du site Creative Scrappers.
I used Creative Scrappers sketch #239.



Merci de votre visite! Je vous souhaite un joyeux temps des fêtes et une superbe année 2013!
Thanks for stopping by. I wish you all the best for 2013!

2 commentaires:

Unknown a dit…

gorgeous layout, loving all the glitter and flowers! cute photos too! thanks for linking up wit us at Creative Scrappers!

Aurelie a dit…

J'adore que tu as flippé le sketch pour que ça marche pour toi! Merci d'utiliser le sketch #239 de Creative Scrappers comme source d'inspiration pour ton layout.