mardi 22 décembre 2015

* Album de décembre - Jours 6-7-8 et 9 *

Bonjour Mesdames!

Je poursuis avec la présentation de mon album de décembre :-)

Hello Ladies!

Let's continue with my December Daily album :-)




J'adore les petites pochettes "shaker". Ça ajoute un peu de magie! Et avec l'outil Fuse, c'est si facile à faire.

I just love skaker pockets. It adds a little bit of magic! And with the Fuse tool, it's so easy to do.



Une option pour les jours où on n'a pas d'histoire particulière à raconter: les films de Noël! Dans mon cas c'est Ciné-cadeau qui me rappelle de merveilleux souvenirs d'enfance. Je suis si heureuse que ça existe encore!

A nice alternative for the days with no particulary Christmas related stories is to talk about movies. Here in Quebec, we have a channel that has a special program of kids movies in December. The name of this program is Ciné-Cadeau (which I guess could be translated "Gift Movie"). It exists ever since I was a kid. It brings so many fond childhood memories to me and I'm super glad my daughters have the opportunity to know this program!



Bonne journée!
Have a nice day!



Image hébergée par servimg.com

1 commentaire:

Corinne a dit…

Bonjour, j'adore les chiffres en bois que tu as utilisé. Où as-tu trouvé ça?